Проект находиться на стадии разработки. Совсем скоро мы устраним все баги. Мы стараемся, чтоб вам было еще удобнее и проще с нами.

+380 (44) 777 77 77 Перезвоните мне

Мы поможем Вам подобрать лучшего специалиста в удобное для Вас время и месте

Сервис поиска докторов и клиник

Как это работает?

 ТЕРМІНИ ТА ВИЗНАЧЕННЯ


1.1. Виконавець – Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІДЖИТАЛ-АРТ», юридична особа, що зобов'язується вчинити від імені Замовника певні юридичні дії, направлені на залучення Клієнтів та має право розміщувати інформацію, в тому числі, але не виключно, рекламну, про Замовника на умовах Договору про надання інформаційних послуг.


1.2. Замовник – Користувач сайту, юридична особа або фізична особа-підприємець, основним напрямком діяльності якої є надання медичних послуг, та співпрацює з Сервісом infodoc.com.ua в рамках Договору про надання інформаційних послуг.


1.3. Представник Замовника – Користувач сайту, співробітник компанії Замовника, або особа, що володіє довіреністю на представлення інтересів Замовника, що має індивідуальну облікову інформацію для авторизації з правом розміщення інформації про Замовника.


1.4. Користувач – особа, що зареєструвалася на Сайті.


1.5. Клієнт – фізична особа, яка придбала та/або має намір придбати послуги Замовника за допомогою Виконавця.


1.6. Замовлення – дзвінок Клієнта (або онлайн-заявка на Сайті) до Виконавця, метою якого є запис на прийом до фахівця Замовника, а також подальша Обробка замовлення і запис Клієнта на прийом до фахівця Замовника.


1.7. Обробка замовлення – з'ясування Виконавцем причин звернення Клієнта, надання відомостей про характерта видинадаваних Замовником послуг, місце та час прийому Клієнтів Замовником та іншої інформації, необхідної Клієнтові.


1.8. Прийняте замовлення – Замовлення, яке призвелодо проведення консультації Клієнту фахівцем Замовника.


1.9. Оголошення – інформація, розміщена через Особистий Кабінет Замовника на Сайті infodoc.com.ua.


1.10. Послуги – інформаційні та рекламні послуги, які надає Виконавець Замовнику в рамках цього Договору.


1.11. Послуги Замовника – медичні послуги, що надаються Замовником Клієнту.


1.12. Правила сервісу – задекларовані у цьому Договорі вимоги, опубліковані в мережі Інтернет за адресою infodoc.com.ua, що описують правила використання Сервісу infodoc.com.ua. Правила сервісу є обов'язковими для прийняття усіма Користувачами Сервісу.


1.13. Модерація – перевірка, впорядкування та редагування інформації про Замовника та його фахівців, з метою подання правдивих даних, а також створення літературної та естетичної привабливості інформації на Сайті.


1.14. Авторизація – процедура входу в Особистий кабінет за допомогою введення логіна і пароля, створюваного Користувачем при реєстрації.


1.15. Обліковий запис – унікальне ім'я користувача (логін) і пароль для авторизації Користувача на сайті.


1.16. Особистий Кабінет Користувача – сервісний розділ Користувача на сайті, доступний тільки після авторизації, який дає доступ Користувачу доступ до своїх замовлень, редагування персональної інформації, та можливості формувати відгуки.


1.17. Особистий Кабінет Замовника – сервісний розділ Замовника на сайті, доступний тільки після авторизації, який дає доступ Замовнику до Замовлень Клієнтів, редагування інформації про Замовника та його фахівців, статистики, механізму формування акцій.


1.18. Реєстрація – процедура заповнення Користувачем інформації, необхідної для створення Облікового запису. При реєстрації користувач вказує своє унікальне ім'я (логін) з числа доступних для реєстрації та пароль доступу. Подальша ідентифікація Користувача здійснюється на основі логіна і пароля.


1.19. Сайт – вміст інтернет-сторінок, розташованих в мережі Інтернет на домені infodoc.com.ua.


1.20. Сервіс infodoc.com.ua – сайт, онлайн-сервіс, що організований ТОВ «ДІДЖИТАЛ-АРТ» за WEB-адресою infodoc.com.ua.


1.21. “Договір” – Договір-оферта на на використання сайту infodoc.com.ua.




2. ОСНОВНІ ПОЛОЖЕННЯ ТА ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ


2.1. Предметом цього Договору є відносини між ТОВ «ДІДЖИТАЛ-АРТ», далі «Виконавець», що є Адміністрацією Сайту, розташованого в мережі Інтернет за адресою infodoc.com.ua та Користувачами Сайту, далі «Користувач», з приводу використання Сайту і розміщених у ньому сервісів (далі «Сервіси»).


2.2. Відповідно до статті 633 Цивільного Кодексу України даний документ є публічним договором (офертою), і в разі прийняття його умов та особа зобов'язується виконувати умови Правил сервісу.


2.3. У відповідності з вимогами цього Договору Адміністрація сайту (Виконавець) надає Користувачеві інформаційні послуги з використання Сервісу infodoc.com.ua, а Користувач зобов'язується приймати послуги відповідно до умов цих Правил.


2.4. Користувачем Сайту може бути будь-яка дієздатна фізична особа або суб'єкт підприємницької діяльності, зареєстрований державою у встановленому порядку.

2.5. Всі повідомлення, претензії і будь-яка інша кореспонденція, яку направляють один одному Сторони, вважаються спрямованими належним чином в електронній формі за допомогою e-mail повідомлень, а також у формі повідомлень в межах сайту, передбаченим його функціональними особливостями. Кореспонденція вважається також спрямованою належним чином, якщо вона спрямована Сторонами у письмовій формі з необхідними реквізитами, у порядку, передбаченому чинним законодавством України.


2.6. Виконавець (Адміністратор сайту) залишає за собою право вносити зміни до цього Договору.


2.7. Цей Договір повинен розглядатися в тому вигляді, як він опублікований на Сайті і повинен застосовуватися і тлумачитися відповідно до законодавства України.



3. ПРАВИЛА ВИКОРИСТАННЯ САЙТУ КОРИCТУВАЧАМИ ТА КЛІЄНТАМИ


3.1. Реєстрація Користувача на Сайті полягає у заповненні свого унікального логіна (e-mail) з числа доступних для реєстрації, пароля, прийняття умов поточних Правил та подальшого підтвердження доступу до зазначеної e-mail адреси.


3.2. Процедура реєстрації Користувача дозволяє:


3.2.1. Редагувати дані про себе, а саме: Прізвище, Ім'я, По батькові, контактний номер телефону, стать.


3.2.2. Змінювати пароль для доступу до свого облікового запису.


3.2.3. Формувати список обраних лікарів та клінік


3.2.4. Формувати заявки на прийом до фахівців Замовників.


3.2.5. Переглядати перелік своїх заявок на прийом до фахівців Замовників.


3.2.6. Скасовувати створені заявки на прийом до фахівців Замовників.


3.2.7. Залишати відгуки про фахівців Замовників на основі власного досвіду, тобтовідвідування фахівця через сайт infodoc.com.ua.


3.3. Користувач та Клієнт, дає згоду:


3.3.1. На внесення своїх персональних даних у Базу користувачів Сайту, на обробку будь-якими способами своїх персональних даних, а саме включення до баз даних, передання своїх персональних даних підприємству ТОВ "ДІДЖИТАЛ-АРТ" та іншім третім особам, з метою систематизації, надіслання інформації рекламного та/або не рекламного характеру та/або будь-яких інших цілей, що не суперечать законодавству України.


3.3.2. На отримання співробітниками Адміністрації підтвердження Користувача про факт проведення прийому або причини його скасування, а також публікації відгуку Користувача на Сайті від імені Користувача.


3.3.3. На отримання актуальної інформації стосовно послуг Замовника, акцій та бонусних програм тощо на свою електронну пошту та/або у вигляді sms-повідомлень (далі в цьому пункті – «послуги»). Користувач підтверджує, що отримання інформації на його електронну пошту та/абоу вигляді sms-повідомлень не є спамом. Користувач має право у будь-який момент відмовитися від послуг, звернувшись до Служби підтримки Виконавця за номером телефону або по електронній пошті, що зазначені на Сайті. Підставою для припинення надання послуг Користувачу є Заява Користувача, складена за формою, встановленою Виконавцем, яке Користувач заповнює та направляє на електронну пошту Виконавця. Строк для розгляду Заяви Користувача Виконавцем, в цьому випадку, не перевищує 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання Виконавцем Заяви Користувача.


3.4. Користувачеві забороняється:


3.4.1. Розміщувати та передавати іншим способом інформацію рекламного характеру, комп’ютерні коди, призначені для порушення або обмеження функціональності будь-якого комп’ютерного обладнання чи програм.


3.4.2. Публікувати матеріали, які не були створені особисто Користувачем, та якщо вони порушують авторські права третіх осіб.


3.5. Користувач зобов’язується:


3.5.1. Вносити правдиву інформацію в свій акаунт, а також вносити зміни в дані що вказані в акаунті Користувача при кожній зміні цих даних.



4. ПРАВИЛА ВИКОРИСТАННЯ САЙТУ, ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ ЗАМОВНИКА


4.1. Процедура розміщення інформації про Замовника на сайті складається з наступних етапів:


4.1.1. Підписання Договору про надання інформаційних послуг між Замовником та Виконавцем


4.1.2. Реєстрація Замовника та представників Замовника на сайті як Користувача.


4.1.3. Надання та розміщення інформації про Замовника на Сайті.


4.2. Правила реєстрації Замовника на Сайті


4.2.1.Реєстрація Замовника на Сайті полягає у заповненні свого унікального логіна (e-mail) з числа доступних для реєстрації, вибору типу реєстрації (як Лікаря або Клініки), пароля та подальшого підтвердження доступу до зазначеної e-mail адреси, прийняття умов поточних Правил.


4.3. Порядок розміщення інформації про Замовника на Сайті


4.3.1. Для розміщення інформації на Сайті Замовник передає Виконавцю Інформацію одним з наступних методів:


4.3.1.1. Надсилання такої Інформації на електронну адресу Виконавця info@infodoc.com.ua.


4.3.1.2. Методом передачі такої Інформації на електронному носії, або в друкованому вигляді.


4.3.1.3. Методом дозволу копіювання такої Інформації з сайту Замовника.


4.3.1.4. Внесенням такої Інформації через Особистий кабінет Замовника.


4.3.1.5. Методом надання Виконавцю доступу до будь-якого іншого електронного ресурсу Замовника. При цьому, обрання Замовником будь-якого з методів передачі Інформації не потребує узгодження Сторонами будь-яких додаткових документів при такій передачі-прийому Інформації.


4.3.2. Виконавець має право вносити зміни у зміст та зовнішній вигляд інформації про Замовника, що розміщується на Сайті з метою її актуалізації, а також створення літературної та естетичної привабливості подання інформації на Сайті.


4.3.3. Виконавець не несе відповідальності за несвоєчасне надання Інформації Замовником. Вся попередньо отримана Інформація від Замовника Виконавцем вважається актуальною до моменту отримання оновленої Інформації Виконавцем.


4.3.4. Замовник зобов’язується самостійно слідкувати за актуальністю свого розкладу та своїх фахівців. У випадку, якщо запис до фахівця є неможливим – самостійно проставляти статус фахівця «не активний» в Особистому кабінеті Замовника.


4.4. Замовник має право:


4.4.1. Самостійно змінювати пароль, не повідомляючи про це Виконавця.


4.4.2. Користуватися Сайтом може необмежена кількість представників Замовника. Кожен з представників Замовника має зареєструватись як Користувач, після реєстрації представника Замовник подає заявку Виконавцю на відкриття представникові доступу до Особистого кабінету Замовника. Створювати та видаляти облікову інформацію представників має право тільки Виконавець на прохання Замовника.


4.5. Замовник зобов’язується


4.5.1. Своєчасно повідомляти Виконавцю про будь-які зміни в Інформації про Замовника, його послуги та умови їх надання. Всі зміни Інформації мають надаватися будь-яким шляхом згідно п. 4.3.1. цих Правил.


4.5.2. Надавати достовірні дані щодо вартості своїх послуг. В разі виявлення невірних даних Адміністрація має право заблокувати обліковий запис Замовника на Сайті та призупинити Записи користувачів до даного Замовника.


4.5.3. Замовнику забороняється створювати декілька Облікових записів для одного Замовника. При виявленні дублікатів такі Облікові записи будуть видалятися.



5. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ ВИКОНАВЦЯ


5.1. Виконавець має право:


5.1.1. Перевіряти інформацію про Замовника як по запитам Користувачів так і з власної ініціативи з метою актуалізації інформації на Сайті.


5.1.2. Вимагати у Замовника відповідне документальне підтвердження правдивості інформації, що внесена до Особистого кабінету Замовника у кожному випадку зміни цієї інформації. Порядок надання та перелік необхідних документів вказується у відповідному зверненні Виконавця до Замовника. Виконавець має право відмовити Замовнику у використанні сайту і надання Послуг у разі ненадання у зазначеному порядку необхідних документів, а також, якщо надані документи містять дані, що не підтверджують даних, внесених Замовником.


5.1.3. Виконавець приймає, модерує та розміщує Інформацію, надану Замовником, на своєму сайті протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту отримання Інформації.


5.1.4. При виявленні дублікатів акаунтів Замовників, Виконавецьмає право видалити один з цих акантів.


5.1.5. На свій розсуд змінювати структуру сайту.


5.1.6. Отримувати від Клієнтів підтвердження про факт проведення прийому або причини його скасування, а також отримання від Клієнтів відгуку про Замовника та його фахівців та публікації відгуку Клієнта на Сайті від імені Клієнта.


5.1.7. Обробляти будь-якими способами персональні дані Користувачів, а саме включати їх до баз даних, передавати та іншім третім особам, з метою систематизації, надіслання інформації рекламного та/або не рекламного характеру та/або будь-яких інших цілей, що не суперечать законодавству України.


5.1.8. Проводити маркетингові заходи, в тому числі, шляхом надсилання Користувачу на його електронну пошту та/або у виглядіsms-повідомлень актуальної інформації про послуги Замовника, акції, бонусні програми тощо.


5.2. Виконавець зобов’язується:


5.2.1. Забезпечити можливість реєстрації Замовника в якості Користувача на Сайті.


5.2.2. Не розголошувати третім особам інформацію облікового запису Замовника.


5.2.3. Надати можливість Користувачам та Замовникам користуватися програмним забезпеченням сайту «як воно є», без будь-яких гарантій з боку Виконавця.



6. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ ТА ПОРЯДОК ЙОГО РОЗІРВАННЯ


6.1. Даний Договір набуває чинності з моменту здійснення Користувачем акцепту (будь-якої дії, яка свідчить про прийняття умов цього Договору та правил сервісу) і діє безстроково, але у будь-якому випаду до його дострокового розірвання у порядку, передбаченому чим Договором.


6.2. До закінчення строку дії цей Договір може бути розірваний за взаємною згодою сторін, оформленій у письмовому вигляді.


6.3. Виконавець має право в одностронньому випаду розірвати цей Договір, попередивши про це Користувача в будь-який спосіб за 1 (один) робочий день.


6.4. Сторони мають право розірвати цей Договір в односторонньому порядку, у випадку не виконання однією із Сторін умов даного Договору та у випадках, передбачених цим Договором і чинним законодавством України.


6.5. Виконавець залишає за собою право в односторонньому порядку вносити зміни в цей Договір з попередньою публікацією його на сайті infodoc.com.ua.




7. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН


7.1. Сторони відповідають за невиконання або неналежне виконання умов цього Договору в порядку, передбаченому цим Договором і чинним законодавством України.


7.2. У випадку обставин непереборної сили, сторони звільняються від виконання умов цього Договору. Під обставинами непереборної сили для цілей цього Договору розуміються події, що мають надзвичайний, невідворотний непередбачуваний характер, які виключають або об’єктивно перешкоджають виконанню цього Договору, настання яких Сторони не могли передбачити й запобігти розумними мірами.


7.3. Сторона, що посилається на дію обставин непереборної сили повинна протягом п’яти календарних днів у письмовому вигляді за допомогою електронної пошти повідомити іншу сторону про настання таких обставин.


7.4. Якщо через дію обставин непереборної сили невиконання зобов’язань за цим Договором триває більше п’яти місяців, кожна із Сторін має право розірвати цей Договір в односторонньому порядку, письмово повідомивши про це іншу сторону.


7.5. Сторони докладають максимальних зусиль для вирішення будь – яких розбіжностей виключно шляхом переговорів.


7.6. Відвідувач Сайту погоджується, що використовує Сайт на свій власний ризик. Інформаційні матеріали про пігулки, лікування хвороб та усілякі методики діагностування та лікування приведені для ознайомлення і не можуть трактуватися як інструкція лікування та діагностики.


7.7. Адміністрація сайту не несе відповідальність за можливий збиток, нанесений здоров’ю Користувачів через самостійне лікування за рекомендаціями розміщеними на Сайті. Користувач повністю відповідає за будь-яке невірне трактування, яке може виникнути внаслідок перегляду, читання або копіювання матеріалів, розмішених на Сайті.


7.8. Виконавець не несе відповідальності за порушення прав третіх осіб за Інформацію, яку надав Замовник, та яка розміщується на Сайті. У випадку, якщо така Інформація порушує права третіх осіб, Замовник буде самостійно нести відповідальність перед такими особами.


7.9. Усі належні Замовнику майнові права інтелектуальної власності на Інформацію, розміщену на Сайті(текст, графіка, фотоматеріали та інші об’єкти права інтелектуальної власності) залишаються належними Замовнику.


7.10. Замовник несе повну відповідальність за якість надаваних ним послуг, підтверджує, що має всі дозволи та ліцензії на здійснення медичної діяльності.


7.11. Виконавець не несе відповідальності за якість послуг Замовника у випадку отримання скарг від будь-яких третіх осіб (споживачів, державних органів нагляду, тощо).


7.12. Замовник самостійно визначає перелік організаційних і програмних засобів для збереження в таємниці своєї Облікової інформації та забезпечення санкціонованого доступу до неї своїх працівників. Виконавец не несе відповідальності за збитки, завдані Замовнику внаслідок розголошення третім особам облікової інформації Замовника.


7.13. Виконавець докладає всі можливі зусилля для забезпечення нормальної роботи сайту, проте не несе відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов'язань, а також можливий збиток, що виник в результаті: неправомірних дій користувачів Інтернету, спрямованих на порушення інформаційної безпеки або нормального функціонування Сайту; збоїв в роботі сайту, викликаних помилками в коді, комп'ютерними вірусами та іншими сторонніми фрагментами коду в програмному забезпеченні сайту; відсутності інтернет-з'єднань з сервером сайту; проведення державними і муніципальними органами , а також іншими організаціями заходів у рамках СОРЗ (Системи Оперативно Розшукових Заходів); встановлення державного регулювання або регулювання іншими організаціями господарської діяльності комерційних організацій в мережі Інтернет та/або встановлення зазначеними суб'єктами разових обмежень, що ускладнюють або роблять неможливим виконання Договору; інших випадків, пов'язаних з дією або бездіяльністю користувачів Інтернету та/або інших суб'єктів, спрямованих на погіршення загальної ситуації з використанням мережі Інтернет та/або комп'ютерного обладнання.



8. ІНШІ УМОВИ


8.1. Власним акцептування Договору або реєстрацією на сайті infodoc.com.ua. (заповнення реєстраційної анкети) Користувач добровільно надає згоду на збір та обробку власних персональних даних у зареєстрованій базі Виконавця «Контрагенти» з наступною метою: дані, що стають відомі Виконавцю використовуватимуться в комерційних цілях, в тому числі для обробки замовлень, отримання інформації про замовлення, надсилання телекомунікаційними засобами зв’язку (електронною  поштою, мобільним зв’язком) рекламних та спеціальних пропозицій, інформації про акції, розіграші або будь-якої іншої інформації про діяльність сервісу. Для цілей, передбачених цим пунктом, Виконавець має право направляти листи, повідомлення та матеріали на поштову адресу, E-mail Покупця, а також відправляти sms-повідомлення, здійснювати дзвінки на вказаний в анкеті телефонний номер.


8.2. Користувач дає Виконавцю право здійснювати обробку його персональних даних, у тому числі: поміщати персональні дані в бази даних, здійснювати довічне зберігання даних, їх накопичення, оновлення, зміну (у міру необхідності). Виконавець бере на себе зобов'язання забезпечити захист даних від несанкціонованого доступу третіх осіб, не поширювати і не передавати дані будь-якій третій стороні (крім передачі даних пов'язаним особам, комерційним партнерам, особам, уповноваженим Виконавцем на здійснення безпосередньої обробки даних для зазначених цілей, а також на обов'язковий запит компетентного державного органу).


8.3. У випадку небажання отримувати розсилку, Користувавч має право звернутися до Виконавця, написавши заяву про відмову від отримання рекламних матеріалів, надіславши його на поштову або електронну адресу.